DOSTAWA

Na terenie Polski wysyłki realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost

Standardowy termin przygotowania zamówień do wysyłki: 1-2 dni roboczych

Koszty i terminy dostaw przez przewoźnika:

Przewoźnik

Forma płatności

Koszt

Przewidywany czas dostawy

InPost Kurier

przedpłata

17,00 zł

następnego dnia roboczego

InPost Kurier

za pobraniem

24,00 zł

następnego dnia roboczego

InPost Paczkomaty 24/7

przedpłata

17,00 zł

1-2 dni robocze

PŁATNOŚĆ

Za złożone zamówienie możesz zapłacić:

● Paynow

● karta płatnicza

● Blik

● Przelew tradycyjny na konto

DANE DO PRZELEWU:

CLARE

ul. Hugona Kołłątaja 6/3

40-632 Katowice

Mbank

54 1140 2004 0000 3702 8350 1045

W TYTULE PRZELEWU PROSIMY WPISAĆ NUMER ZAMÓWIENIA.

ZWROT

Towar można zwrócić  w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

1. Aby odesłać zamówiony towar dokładnie wypełnij formularz zwrotu który jest dołączony do każdej paczki którą wysyłamy, jeśli go zgubiłaś/eś możesz wydrukować dowolny szablon.

2. Dołącz wypełniony formularz, paragon oraz produkty, które chcesz zwrócić.

3. Nadaj przesyłkę na poniższy adres :  Clare Anna Gajda, ul. Kołłątaja 6/3, 40-632 Katowice, tel. 728-343-766. Paczkę nadaj kurierem, możesz wybrać dowolnego przewoźnika.

4. Zwrot środków zostanie dokonany  tą samą metodą, w której opłacono przesyłkę. W przypadku zamówień za pobraniem zostanie zwrócony na konto wskazane w formularzu zwrotu. Zostanie on dokonany w najkrótszym możliwym terminie, maksymalnie do 14 dni roboczych.

Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem, listem poleconym oraz z paczkomatów

ZWROT : 

Towar można zwrócić  w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki.  Towar wysyłany musi być nienaruszony - ważne żeby nie zdeformował się w trakcie transportu. Towar nie może być używany, nie może nosić żadnych śladów użytkowania (w tym również zapachu perfum, papierosów lub innych). Towar nie może być ubrudzony pudrem/podkładem, nie może posiadać plam, ani nie może być w żaden sposób uszkodzony. Towar musi posiadać oryginalnie przymocowane wszystkie metki, w tym taśmę z logo.

W przypadku niespełnienia tych warunków zgodnie z Art 34 ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Ze względu na to, że nie sprzedajemy produktów brudnych, ani bez metek, to wartość takich produktów spada do 0zł, w związku z czym klient ponosi koszt w wysokości ceny produktu.