DOSTAWA
Na terenie Polski wysyłki realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost
Standardowy termin przygotowania zamówień do wysyłki: 1-2 dni roboczych
Koszty i terminy dostaw przez przewoźnika:
PŁATNOŚĆ
Za złożone zamówienie możesz zapłacić:
● Paynow
● karta płatnicza
● Blik
● Przelew tradycyjny na konto
DANE DO PRZELEWU:
CLARE
ul. Hugona Kołłątaja 6/3
40-632 Katowice
Mbank
54 1140 2004 0000 3702 8350 1045
W TYTULE PRZELEWU PROSIMY WPISAĆ NUMER ZAMÓWIENIA.
ZWROT
Towar można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
1. Aby odesłać zamówiony towar dokładnie wypełnij formularz zwrotu który jest dołączony do każdej paczki którą wysyłamy, jeśli go zgubiłaś/eś możesz wydrukować dowolny szablon.
2. Dołącz wypełniony formularz, paragon oraz produkty, które chcesz zwrócić.
3. Nadaj przesyłkę na poniższy adres : Clare Anna Gajda, ul. Kołłątaja 6/3, 40-632 Katowice, tel. 728-343-766. Paczkę nadaj kurierem, możesz wybrać dowolnego przewoźnika.
4. Zwrot środków zostanie dokonany tą samą metodą, w której opłacono przesyłkę. W przypadku zamówień za pobraniem zostanie zwrócony na konto wskazane w formularzu zwrotu. Zostanie on dokonany w najkrótszym możliwym terminie, maksymalnie do 14 dni roboczych.
Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem, listem poleconym oraz z paczkomatów
ZWROT :
Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Towar wysyłany musi być nienaruszony - ważne żeby nie zdeformował się w trakcie transportu. Towar nie może być używany, nie może nosić żadnych śladów użytkowania (w tym również zapachu perfum, papierosów lub innych). Towar nie może być ubrudzony pudrem/podkładem, nie może posiadać plam, ani nie może być w żaden sposób uszkodzony. Towar musi posiadać oryginalnie przymocowane wszystkie metki, w tym taśmę z logo.